lördag 27 juni 2009

Kommentar till mitt förra inlägg.

Jag har fått en del kommentarer på mitt förra inlägg om de stora muslimska familjerna som tar sig till Sverige för att försörja sig på vårt välfärdssystem. Många är positiva. särskilt eftersom artikeln slutade med att ansvaret för de problem och kostnader som denna invandring för med sig ligger på våra riksdagspolitiker och inte på invandrarna. Vem skulle inte vilja ha en stor familj om man slapp att ta ansvaret för den? Någon har varit negativ eftersom jag använt en familj i sorg som exempel. Men det är inte sorgen jag skrivit om utan orsaken till den.  Och hur denna orsak påverkar oss svenskar på sikt. Man måste skilja på detta! Och dessutom ville jag slå ett slag för de muslimska kvinnornas rätt att äga sin egen kropp.

I detta sammanhanget kan jag kan inte låta bli att tänka på vad Ulrika Messing hade för sig när hon var minister i den socialdemokratiska regeringen.  Hon tyckte att de muslimska kvinnorna gjorde oss en stor tjänst genom att föda så många barn som möjligt eftersom vi själva var så dåliga på att göra det. Hon ansåg att vi behövde hur mycket folk som helst för att säkra den framtida välfärden. De muslimska kvinnorna skulle fungera som ett slags bidrottningar, vilket vi svenskar skulle tjäna särskilt mycket på. Det är en oerhört överlägsen attityd till hennes muslimska medsystrar. Idén påminner ganska mycket om nazisternas barnfabriker i Tyskland på 30-talet.  

Messing tyckte också att vi skulle placera ut de stora utländska barnfamiljerna i våra glesbefolkade norrlandskommuner. När svenska ungdomar flyr därifrån på grund av arbetslöshet och tristess så skulle de ersättas av invandrare. Man skulle byta ut befolkningen, helt enkelt. Hur skulle dessa invandrare, från avlägsna kulturer, kunna klara sig bättre i Norrland än ursprungsbefolkningen? Jo, hon menade att invandrarna skulle skapa massor med jobb genom att göra affärer via nätet med sina hemländer. På så vis skulle de avfolkade småkommunerna i Norrland kunna blomstra tack vare de duktiga invandrarentreprenörerna. Vilket otroligt förslag! Precis som om dessa invandrare skulle kunna göra storaffärer med de länder som de, åtminstone enligt Migrationsverket och massmedia, flytt ifrån! Jo, jag tackar jag! Och hur kunde hon inbilla sig att deras ungdomar skulle vara så mycket olika våra egna? Nej, de hade inte tagit lång tid förrän nästan allihop hade flyttat ner till sina landsmän i Rosengård, eller någon annan invandrartät plats, där de kan känna sig trygga bland likasinnade. Det hade åtminstone jag gjort om jag varit i deras ställe. 

En annan sak som sällan får diskuteras i Sverige det är den sedan länge planerade, muslimska invandringen till Europa.  Denna invandring har en politisk-religiös och strategisk agenda som ytterst handlar om makt och erövring. Man får inte glömma alla muslimska ledares stora dröm nämligen att erövra Europa. Det har varit deras dröm i mer än ett årtusende. Hittills har de misslyckats med att göra det med vapen. Men sedan femtio år tillbaka drömmer de om att göra det med människor. Senast jag hörde detta var för en vecka sedan då Muhammar Kadaffi, Libyens diktator, vid det all-afrikanska ledarmötet sa: "Nu behöver vi inte erövra Europa med vapen längre, nu skall vi göra det med människor". 

Och en annan muslimsk ledare, Huoari Boumidienne, tidigare diktator i Algeriet, sa redan i ett tal i FN 1974: "One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with our sons. The wombs of our women will give us victory". 

Deras "bidrottningar" skall leda till seger. Det är därför muslimska ledare uppmanar sina folk att föröka sig så mycket möjligt. Och det har dom lyckats mycket bra med! Överbefolkningen i deras länder är enorm. I vissa länder är genomsnittet 7 - 9 barn per familj! Jag är säker på att de kommer att lyckas med sin erövring inom en ganska snar tidsrymd. Deras manliga ungdomshorder har redan börjat röra på sig i allt snabbare takt.  Låt oss säga att det tar 30 år att dominera Europa om invandringen får fortsätta att rulla på som det gör idag. Och tänk bara vilken ökning det kommer att bli på invandringen om Turkiet blir medlem i EU, såsom moderaterna så gärna vill av någon outgrundlig anledning. 

Och glöm inte att Sverige under de senaste 30 åren, på grund av massinvandringen, förmodligen koloniserats betydligt snabbare ån något annat land i historien, USA inräknat. Då har jag räknat per capita, vilket är den enda mätbara sanningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar